Дистанційне навчання 2021 рік. Весна.

 Квітень

Тема тижня "Комахи"(12.04-16.04)

Понеділок 12.04.21.

Мета: уточнити та збагатити знання дітей про комах; формувати елементарну уяву про цілісність живої природи; розвивати логічне мислення;  активізувати пам’ять і сприймання; викликати у малят цікавість до спостереження за комахами в природі; формувати позитивне ставлення до комах.
Перегляньте з дітьми презентацію про комашок


     Мовленнєва гра „ Словечко добираю – і віршика складаю”.

У пташнику є птаха

В мурашнику -...( мураха)

Ми знаємо : мурахи-

Це корисні ...( комахи )

Коли зима настала ,

Мурашки міцно ...(спали )

Весною ж - (пробудились)

І день від дня трудились.

Мурах завжди оберігай,

І шкоди їм не ...(завдавай)

                                                   Малювання 

Пропонуємо Вам нетрадиційну техніку малювання – малювання за допомогою товкача для картоплі. Дітки отримають неабияке задоволення від самого процесу незвичайного малювання. Це так цікаво –  використовувати кухонне приладдя під час художньої творчості. Такий спосіб малювання розвиває творче мислення, фантазію, уяву.

Для роботи Вам знадобляться:

  1. Товкач для картоплі
  2. Фарби (акварельні, гуашеві)
  3. Пензлик або ватна паличка
  4. Альбомний аркуш, бажано салатового кольору, вирізаного у формі листка
  5. Серветки.

        Запропонуйте дітям описати комах: колір, розмір, будова. Порахувати чорні краплинки на спинці жука-сонечка та чорні смужки у бджілки.

       Хід заняття:

1.Загадайте діткам загадку:

Червона спинка,

Чорні краплинки (Жук Сонечко)

2. Запропонуйте описати комаху: колір, розмір, будова. Порахувати краплинки на спині.

Далі приступаємо до роботи:

3. Разом з дитиною затонуйте аркуш або дайте дитині самій обрати кольоровий папір, на якому, пізніше, зявляться комахи. 

4. Нанесіть фарбу на товкач для картоплі  за допомогою пензлика або вмокніть товкач у фарбу з ємністю. Зробіть кольорові відбитки.

5. За допомогою пензлика домалюйте крильця, лапки. За допомогою  ватних паличок – чорні цяточки на спинці жука-сонечка та смужки на спинці бджілки. 



Приємного Вам дозвілля!!!

Запропонуйте дітям на прогулянці поспостерігати за комахами.

-       Чи можна садити в коробочку жука?

-       Ловити барвистого метелика , турбувати інших комах?

-       Чому не можна цього робити ? –

-       Як ви гадаєте , що відчувають комахи , які бачать , що людина хоче зловити й позбавити їх життя або свободи ?

Вівторок 13.04.21.

Доброго дня!

Дидактична гра   «Знайомі комахи» 

Дитина за допомогою дорослого добирає слова-ознаки  заданих комах та слова-дії, що характеризують їх поведінку.                                                               

- Бджілка яка? (Маленька, жвава, працьовита, корисна...)   

- Що робить бджілка? (Літає, бринить, збирає нектар, дзижчить...)                      

- Коник-стрибунець, який? (Зелений, стрибучий, прудкий, невеличкий...)          

- Що робить   коник-стрибунець?  (Стрибає, сюрчить, мчиться...)                     

- Хрущ який? (Великий, коричневий, вусатий...)                                       

- Що робить хрущ? (Літає, гуде, повзає...)                                                             

- Метелик який? (Красивий, барвистий, гарний...)                                                 

- Що робить метелик? (Пурхає, перелітає з квітки на квітку...) 

Дидактична гра   «Домалюй та розфарбуй»

                                            

Прочитайте, будь ласка оповідання, та обговоріть його.

Проведіть бесіду за прочитаним:

- Про кого розповідається в оповіданні?                                                                 

- Як розквітла конвалія кличе до себе бджілку?                                                         

- Чи вдячна бджілка білосніжній конвалії? 

- Як поводиться квітка конвалії, почувши подяку?

Середа 14.04.21.

Запропонуйте переглянути мультфільм про самотнього метелика разом та обговоріть побачене.


Спробуйте зробити пальчикову гру.

За допомогою цього відео, ви зможете зробити оригамі "Метелик". Для цього вам необхідно: кольоровий папір, ножиці, клей та бажання)
обо
Рахунок до 5. В квадратик написати відповідну цифру.

Четвер 15.04.21.

Доброго ранку! 

Вашій увазі пропонується весела руханка , яка допоможе вам бути бадьорими та веселими протягом дня)

А тепер трішечки загадок:

Хто пронизливо пищить
Ні на мить не замовчить,
Ніс тонкий, як голки, мають,
Дуже боляче кусають?
Обережно! Надворі
Влітку люті…(комарі).

Цей маленький робітник
Змалку працювати звик,
Тягне мушок, соломинки
До великої хатинки,
Бо працює тяжко-важко
У мурашнику….( мурашка).

Їх в траві багато,
Люблять працювати,
Будівельники малі
Роблять хатку із землі. (Мурашки).

Посмугована комашка
Працювати звикла тяжко,
Із квіток нектар збирає,
Мед смачнючий виробляє.
Робітниця ця мала
Називається … (бджола).

Хоч маленька це комашка,
Не впізнати її важко!
Це відомо і дитині —
В неї вогник всередині.
Ніби світлий маячок,
Пролітає …(світлячок).
Кольорові і барвисті,
Наче дороге намисто,
На лугу поміж квіток
Полетіли у танок —
От які веселики!
Пурхають… (метелики).

Живуть вони в хатинці
У деревяній скринці,
Узимку сплять, а влітку
Шукають кожну квітку. (Бджоли)

Хоч бджолі вона сестриця,
та медок збирать ліниться. (Оса)

Крила маю, а не птах,
Я літаю по квітках
І співаю "Жу-жу-жу".
Називають мене... (жук).

Ця червона намистинка
Має крильця у краплинках,
Невеличка, гарна дуже,
Упізнай її, мій друже —
На твою долонечку
Прилетіло…(сонечко).

Музикант живе на лузі,
Упізнай його, мій друже,
Спинка, ноги, голова —
Все зелене, як трава.
Ще й швидкий, як вітерець,
Милий …(коник-стрибунець).

П'ятниця 16.04.21.

Заняття з ліплення на тему: "Моя улюблена комашка"
Мета: закріпити знання дітей про комах, їх значення в природі, розвивати дрібну моторику пальців рук, фантазію.

Понеділок 19.04.21.

Тема тижня :Кругообіг води в природі

Ранкова гімнастика:

Заняття в середній групі «Чарівниця Вода»

Мета:Уточнити і поглибити знання дітей про воду, формувати уявлення про неї в природі як основу життя. Сприяти розвитку пізнавальних процесів, логічного мислення.Поповнювати словниковий запас вихованців прикметниками. Виховувати бережне ставлення до навколишнього світу, формувати активну природоохоронну життєву позицію.

Матеріал:склянка з водою,тарілка.

Відома всім вам рідина,
Усі її вживають,
Буває хмаркою вона,
Сніжинкою буває.
Бува, як скло, бува тверда,
Звичайна, підкажіть….(вода)
- Як ви вже здогадалися, ми сьогодні поведемо розмову про таємниці води.
- Як можна лагідно назвати воду? (Водичка, водиченька, водиця)
- Давайте подивимося на склянку з водою. Якого вона кольору? (вода не має кольору вона прозора, чиста, кришталева)
- Тепер понюхайте її. Чи має вода запах? (вода не має запаху)
- Який смак у води? Скуштуйте її. (вода не має смаку)
- А чи має вода форму? (ні, вона тільки займає форму посуду, в який налита)
- Якщо немає посуду, то вода розтечеться(подивіться) Це доводить, що вода – це рідина.
Корисні підказки: Вода.
Читання оповідання В.О.Сухомлинського «Краплинка роси»

Рано-вранці на квіточці троянди прокинулась Краплинка роси.
– Як я тут опинилась? – думає Краплинка. Увечері я була високо в небі.
   І захотілось їй знову в небо.
   Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплинка, піднялась високо-високо в небо, до самого Сонечка. А там тисячі інших краплинок. Зібрались усі в одну чорну хмару і затулили Сонечко.
– Чого це ви заховали мене від людей? – розгнівалось Сонечко.
І послало на хмару вогненну стрілу. Вдарила вогненна стріла, загримів грім. Злякалась чорна хмара й розійшлась. Пішов дощ. Упала краплинка на землю.
– Дякую тобі, Краплинко, – промовила Земля. Я так скучила за тобою.

Бесіда

·      Де вранці прокинулась краплинка?   

·      За що подякувала Земля Краплинці?

·      Яке добро зробила Краплинка?

·       Як ви дцмаєте, кому потрібна водичка?

Малювання фарбою та сіллю

        Для заняття вам потрібно: аркуш паперу білий або кольоровий (я взяла жовтий), клей, сіль (дрібного помолу), фірба (гуаш або акварель), пензлик (або піпетка),серветка, БАЖАННЯ.

1.

2.

3.

4.


Вівторок 20.04.21.

Сьогодні я пропоную Вам провести досліди з водичкою. 

 «Рух води»

Діти будуть в захваті від цього досліду, адже вони зможуть власноруч створити «ходячу воду» всіх кольорів веселки. Цей експеримент допоможе поспостерігати за властивостями води та дізнатися як утворюються кольори в природі.

Для цього досліду потрібно:

  • три склянки;
  • паперові рушники;
  • барвники;
  • вода.

Необхідно налити у дві склянки воду та додати барвники, а між ними поставити порожню склянку. З паперових рушників треба зробити широкі смужки. Один кінець цієї смужки опустіть в склянку з водою, а іншу в порожню. Таким чином в порожній склянці має бути два кінці смужок.

Дуже скоро вода почне перетікати по паперовим смужкам в порожній стакан, і змішуючись утвориться новий колір. Це явище називається капілярним ефектом. Саме таким чином всі рослини насичуються вологою з землі й ростуть.

Неньютонівська рідина

Розважитись та зробити цікаві наукові відкриття допоможе неньютонівська рідина. Звучить незрозуміло, але зробити її легко, а гратися нею весело. Для створення цієї аномальної рідини потрібно змішати в рівних пропорціях воду та крохмаль. За бажанням можна додати харчовий барвник.

Особлива властивість отриманої рідини в тому, що в спокійному стані вона поводить себе як вода, а під час різкого удару чи руху — як тверде тіло. Цікаво, чи не так?

Ця рідина не піддається законам фізики — то розтікається, то кам’яніє. Це варто спробувати на дотик.

Середа 21.04.21.

Червер 22.04.21.

П'ятниця 22.04.21.








Немає коментарів:

Дописати коментар